کارگروه ورزش به منظور استفاده از تمامی ظرفیت ها جهت بهبود اوضاع ورزش شهرستان تشکیل شد

عصر مسجدسلیمان // مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس گفت : کارگروه ورزش به منظور استفاده از تمامی ظرفیت ها جهت بهبود اوضاع ورزش شهرستان تشکیل شد‌ شهرام داراب پور مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خ ...

عصر مسجدسلیمان // مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس گفت : کارگروه ورزش به منظور استفاده از تمامی ظرفیت ها جهت بهبود اوضاع ورزش شهرستان تشکیل شد‌

شهرام داراب پور مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه نماینده محترم جناب دکتر ورناصری به ورزش و به منظور استفاده از تمامی ظرفیت ها در جهت بهبود اوضاع ورزش شهرمان در همان ابتدای راه به دستور ایشان کارگروه ورزش تشکیل شد. برای عمران و آبادانی می بایست از همه توانمندی ها و استعدادهای همشهریان عزیزمان، فارغ از دیدگاه سیاسی و قومیتی استفاده کرد.لذا پیرو دستور نماینده مجلس از صاحب نظران ورزش در تمام زمینه ها دعوت به همکاری شد.با اکثر هیأت‌ها و باشگاه داران جلسات متعددی برگزار شد با مشکلات و راهکارهای آن عزیزان و رشته های ورزشی شان بخوبی آشنا شدیم و این روند تاکنون ادامه دارد.

وی ادامه داد : یکی از دغدغه های مهم تیم های ورزشی مسأله ایاب و ذهاب آنها جهت شرکت در مسابقات استانی و کشوری بود که با پیگیری دکتر علیرضا ورناصری و همکاری شرکت نفت و شهرداری، این مشکل تا یک سال به صورت رایگان برطرف شد.همچنین به هیأت های ورزشی و باشگاهای حاضر در لیگ استان و شهرستان مبالغی بعنوان کمک هزینه و عیدی از طرف نماینده محترم اعطا شد.

دارایپور اضافه کرد : از طرف کارگروه ورزش به محلات محروم و بعضی روستاهای بخش مرکزی که شرایط انجام مسابقات ورزشی را دارند، البسه و وسایل ورزشی بعنوان عیدی تقدیم شد ضمن اینکه با حمایت و پیگیری همه جانبه نماینده مجلس تیم فوتبال نفت علی رغم تمام مشکلات و سنگ اندازی ها در لیگ برتر ابقا و بودجه این تیم نیز تأمین شد.

مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با تلاش دکتر ورناصری اعتبار احداث چند زمین چمن مصنوعی به محلات محروم شهر مسجدسلیمان اختصاص یافت همچنین بعد از چند سال اداره ورزش و جوانان مالک یک دستگاه خودرو شد.ضمن اینکه نماینده مجلس درحال حاضر پیگیر تجهیز سالن های ورزشی و اختصاص دیگر اعتبارات برای ورزش شهر مسجدسلیمان می‌باشد.

وی در ادامه گفت : برای رشد و توسعه ورزش، برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تدوین و تنظیم گردیده که امیدواریم با با همکاری مسئولین مربوطه این مهم به سرانجام برسد و امیدواریم برای داشتن شهری آباد همه یکدل و یکپارچه شویم.

دارابپور افزود : شیوع بیماری کرونا آسیب جدی را به بدنه ورزش به ویژه مربیان وارد کرد، جمعی از مربیان زحمتکش شهرمان که تنها درآمدشان از طریق همین شغل شریف به دست می آمد متأسفانه اکنون یک سالی است که بیکارند و فاقد هرگونه درآمد و بیمه درمانی میباشند که این شرایط زندگی انها را تحت تاثیر قرار داده است. سوال بنده از مسئولین محترم دولتی این است آیا میدانید بر افراشته شدن پرچم مقدس کشورمان در میادین بین المللی و حفظ سلامت جامعه را مدیون این مربیان زحمتکش و کم توقع هستیم؟ یا نمی‌دانید اگر هم میدانید شاید برایتان اهمیت چندانی ندارند.با توجه به خدمات پاک مربیان و شرایط نامناسب زندگی آنها ، هنوز متاسفانه از سوی دولت برنامه ای شفاف و تأثیرگزار در جهت رفع مشکلات عدیده این عزیزان در نظر گرفته نشده است.حال که از سوی دولت فکری به حال مربیان زحمتکش شهر مظلوم و محروممان نمی‌شود اکنون سوال بنده از مسئولین شهرم این است، شما بزرگواران طبق مسئولیت های اجتماعی‌تان و بر اساس آن انصاف و وجدانی که در وجود شماها سراغ داریم آیا حاضر هستید جهت کمک به مربیان شهرمان در کنار هم زنجیره ای را تشکیل دهید ؟؟؟  برخی دیگر از مربیان شهرستان، در شرکت نفت بابت ارائه خدماتشان مبالغی دستمزد دریافت می‌کردند که متاسفانه همین مبالغ ناچیز هم یک سال است که قطع شده است. جناب وزیر نفت، کل دستمزد ماهیانه مربیان شاغل در بدنه نفت مسجدسلیمان شاید به اندازه حقوق یک یا دو کارمند عالی رتبه شما نباشد آیا این حق قشر زحمت کش و کم توقع ماست که تا این حد نادیده گرفته شوند؟ برای هر شهری که میخواهید تصمیمی اتخاذ کنید لطفا به میزان خدمات و حال و روز مردمش هم گوشه چشمی داشته باشید.امید است در این خصوص هرچه زودتر تجدید نظر بفرمایید و پاسخ قانع کننده ای را به جناب دکتر ورناصری بدهید.

وی در خاتمه گفت : از بزرگوارانی که در این راه و تا اینجای کار ما را حمایت کردند و با ما همکاری های لازم را داشتند از جمله : مهندس پوربابادی ، سرهنگ باقری ، سرهنگ کریمی رؤسای دفاتر نماینده در تهران، استان و مسجدسلیمان، مدیرعامل اسبق شرکت نفت مسجدسلیمان  مهندس ناصری، مهندس مولایی شهردار مسجدسلیمان، مهندس جمالپور رییس اداره ورزش، مهندس بهمنی ریاست امور ورزش شرکت نفت ، مهندس محمد اسدپور مسئول کارگروه های نماینده مجلس، دکتر احمد داراب پور در دفتر تهران ، مهندس فرشاد اختر شمس و پرسنل زحمتکش دفتر مسجدسلیمان،اعضای تیم کارآمد کارگروه ورزش شهر : استاد دانش خسروی، مهندس فربد عظیمی کیا،سرکار خانم دکتر خسروی، سرکار خانم قنبری و سرکار خانم بهزادی و جامعه محترم و عزیز ورزش شهرم که لحظه ای ما را تنها نگذاشتند بی نهایت سپاسگزارم. امیدوارم به لطف خداوند این حلقه های خدمتگزاران پاک و عاشق تعدادشان روز به روز افزون یابد. بهترین ها را از درگاه الهی برای این عزیزان و شما همشهریان نجیب و دردمندم آرزو دارم.به امید روزی که با ورزش و ورزشکار در خور شأنش رفتار شود.

نام:

ایمیل:

نظر: