پیام تسلیت دکتر علیرضا ورناصری به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورا را به همه دلباختگان حسینی تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورا را به همه دلباختگان حسینی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در متن این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

ساختارایدئولوژیِ آرمانها و سلوک آزادگیِ بسیاری ازمُصلحان جهان، مُلهم از سرچشمه لایزال عاشورا ست از آنرو که در مکتب حسین(ع) نیل به حیات طیبه الهی و تخلّق به اخلاق الله میسر میگردد.

در بزنگاهی که اتاق فکر نظام سلطه بدنبال آن است رفع معضلات ما را مرهون توافق ومدارایِ از سرِجبر با “مستکبران بد عهد” جلوه دهد،معقولانه نبودن این تصوربا اتصال به آموزه های محرم تبیین میشود.

نقش مکتب سیاسی_ تفکریِ محرم در شکست دادن توطئه های نظام سلطه،نقشی بی بدیل و مؤید گنجینه بی پايان معارف عاشورا است.

بصیرتِ سیاسی، بزرگ ترین رهآورد ثاراللّه (ع) است ، تمسّک به دستاوردهای عاشورا و جهت دادن به مجالس عزا بر اساس سر فصلهایِ معرفت افزایی و استکبار ستیزی در راستای تحقق مواعید پیروزمندانه قران کریم، رهآوردی ست غنی جهت صیانت از عزّتمندی و استقلال سرزمینمان.

ممانعت از تحریف آموزه های متعالیِ محرم با عمق بخشی به مجالس عزاداري، بازشناساییِ اولویّتهای کنونی و تشریح مؤلفه هاي جنگ نرم،موجب ارتزاقِ سیاسی عزاداران-بعنوان یکی ازنقاط آماجِ دسایس دشمنان-میشود.

ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی، بخاطر بسپاریم که حسین(ع) محصور به محرم نیست ، مکتب معناپرور و عالمگیرِ مولایمان علاوه بر اشک و اندوه با لبیک گویانی همچون “شهید حججی ها وسلیمانی ها” و مشارکت در رفع مشکلات مردم استمرار می یابد.

إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

خادم مردم شریف مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا

دکتر علیرضا ورناصری

 

نام:

ایمیل:

نظر: