پیام تبریک مدیر آموزش پرورش اندیکا به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

عصرمسجدسلیمان // مدیر آموزش و پرورش شهرستان اندیکا با صدور پیامی فرارسیدن ۱۸ ذی الحجه عید سعید غدیر خم را به مردم ولایتمدار شهرستان اندیکا به ویژه جامعه فرهنگیان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، متن پیام غض ...

عصرمسجدسلیمان // مدیر آموزش و پرورش شهرستان اندیکا با صدور پیامی فرارسیدن ۱۸ ذی الحجه عید سعید غدیر خم را به مردم ولایتمدار شهرستان اندیکا به ویژه جامعه فرهنگیان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان، متن پیام غضبان حکمت نژاد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِیٌّ مَوْلاهُ»
واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) است.
به راستی که ولایت” عمود خیمه نظام اسلامی و غدیر سرآغاز شکل گیری یک فلسفه عمیق مبتنی بر هدایت انسان ها می باشد ، حفظ و غنا بخشیدن به این میراث بزرگ دینی و گام نهادن در مسیر ولایت، توصیه امامان و اوصیاء الهی است و بر همه رهروان طریق عدل است تا از آن پاسداری کنند.
اینجانب در کمال مسرت و شادمانی، فرارسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی، جشن بزرگ امامت و ولایت را به مردم عزیز شهرستان بویژه جامعه فرهنگیان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را در زمره پیروان واقعی و راستین مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام قراردهد.

غضبان حکمت نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان اندیکا

نام:

ایمیل:

نظر: