تداوم طرح پاکسازی نقاط آلوده در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از تداوم طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از تداوم طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری یگان های انتظامی در ۵ نقطه آلوده به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۷ نفر خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر در محلات آلوده شهرستان دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در مجموعه تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ قرص غیر مجاز و مقادیری مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از محل پاتوق مجرمان و معتادان متجاهر مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام کنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: