دومین جلسه شورای اشتغال شهرستان اندیکا برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // دومین جلسه شورای اشتغال شهرستان اندیکا به ریاست فرماندار و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلسه دبیر کارگروه اشتغال شهرستان گزار ...

عصر مسجدسلیمان // دومین جلسه شورای اشتغال شهرستان اندیکا به ریاست فرماندار و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلسه دبیر کارگروه اشتغال شهرستان گزارشی از تسهیلات و اعتبارات اخذ شده ارائه دادند.

درادامه دکتر حیدر کاظمی فرماندار اندیکا بر تلاش اعضای شورا برای رفع موانع اشتغال تاکید کردند .

وی افزود: مشاغلی که توسط متقاضیان ایجاد میشود باید مورد راستی آزمایی قرار گیرند تا از مسیر اشتغال منحرف نشوند ودر صورتی که تسهیلات دریافت نمودند هدایت شوند.

ایشان با بیان اینکه اشتغال زیر بنای توسعه و پیشرفت در هر منطقه است و می بایست محورهای توسعه ریل گذاری برای اشتغال و جذب اعتبارات اعلام شود، گفت: ادارات مربوطه می‌بایست نهایت همکاری در خصوص رفع مشکلات متقاضیان را به عمل آورند.

در پایان این جلسه مقرر شد طرح‌هایی که قبلا از طرف کار گروه اشتغال مصوب شده بود و به دلایلی موفق به اخذ تسهیلات نشده‌اند بررسی و به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان جهت تامین اعتبار ارسال شوند.

همچنین مشکلات بعضی از طرح‌های شهرستان که از نظر تغییر کاربری و دریافت مجوز مشکل داشتند مورد بررسی قرار گرفتند.

در خاتمه مقرر شد ادارات آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، مربیان آموزشی جهت آموزش و ترویج فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان در اختیار اداره فنی و حرفه‌ای قرار دهند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: