پیام فرمانده سپاه شهرستان اندیکا به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

عصرمسجدسلیمان // سرگرد پاسدار حسین زمانی فرمانده سپاه شهرستان اندیکا طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،متن پیام به شرح ذیل میباشد: السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته ماه رمضان ...

عصرمسجدسلیمان // سرگرد پاسدار حسین زمانی فرمانده سپاه شهرستان اندیکا طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان،متن پیام به شرح ذیل میباشد:

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود. امیدواریم خداوند منان به کرم بی‌منتهای خود ما را در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد.

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، تبریک عید بزرگ سعید فطر و جشن پیروزی بر شیاطین درون و برون به همه مردم نجیب و شریف شهرستان از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم و ضمن تبریک این عید فرخنده، از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم تا همگی ما را در راه تلاش برای ارتقاء این منطقه محروم یاری نموده و در راه رسیدن به این هدف یاری مان نماید.

 

درخاتمه با استناد به بیانات و تاکیدات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی به ویژه بهداشت فردی و اجتماعی از عموم شهروندان اندیکا درخواست میکنم از دید و بازدیدهای جمعی دراین ایام ،زیارت اهل قبور و شرکت در مراسمات و تجمعات پرخطر جدا خودداری کنید و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی و ماندن در خانه و نرفتن به اماکن تفریحی و گردشگری جهت قطع زنجیره ویروس کرونا کمک نماییم .

نام:

ایمیل:

نظر: