آیین افتتاح دفاتر ارتباطات مردمی دکتر ورناصری در چهار شهرستان حوزه انتخابیه برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // با حضور اعضای شورای تأمین و جمعی از اصحاب رسانه آیین افتتاح دفاتر ارتباطات مردمی دکتر دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. ب ...

عصر مسجدسلیمان // با حضور اعضای شورای تأمین و جمعی از اصحاب رسانه آیین افتتاح دفاتر ارتباطات مردمی دکتر دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دراین آیین که در مسجدسلیمان همزمان با سایر شهرستان ها بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید ، دکتر ورناصری با اشاره به افتتاح دفاتر ارتباطات مردمی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان ،سالروز آزادسازی خرمشهر و عید سعید فطر اظهار داشت: بر آن عهدی که با مردم بستیم،هستیم و بار امانت به دوش ما هست و همه ما دغدغه پیشرفت منطقه را داریم.

وی ادامه داد: تمام‌ مدیران ادارات به دور از فضای انتخابات اخیر با جدیت به کار خود ادامه دهند چرا که انتخابات تمام شده است و همه باید با سعی و تلاش به مردم خدمت نمائیم.

در خاتمه این آیین ، دفاتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستان های چهارگانه آمادگی خود را جهت دریافت پیشنهادات و راهکارهای شهروندان جهت تدوین برنامه ریزی و چشم انداز اجرایی جهت برون رفت از وضعیت موجود اعلام نمودند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: