پیام فرمانده بسیج اصناف و بازاریان مسجدسلیمان به مناسبت روز پاسدار

عصر مسجدسلیمان // کریم مددی فرمانده بسیج اصناف و بازاریان مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است: پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به ...

عصر مسجدسلیمان // کریم مددی فرمانده بسیج اصناف و بازاریان مسجدسلیمان در پیامی فرارسیدن روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است:

پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت امام حسین (ع)، در راه صیانت از مرز‌های عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های آنان در طول ۸ سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریفدایران پاک شدنی نیست، عزیزانی که دیروز با خون پاک خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و بر دشمن پلید شوریدند و سرافرازانه آوای اقتدار سرودند.

امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادتها و جانبازی آن دلاور مردان و شیر زنانی می دانیم که با نثار جسم و جان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادند و مردانه از این آب و خاک دفاع کردند.

اینجانب روز پاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدار به ویژه جناب سرهنگ عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، بسیجیان و پرسنل زحمتکش سپاه تبریک و تهنیت عرض نموده همچنین از تلاش و زحمات فرماندهی محترم سپاه شهرستان در پیشگیری از ویروس کرونا و نظارت و بازرسی شبانه روزی بر مبادی ورودی شهرستان تشکر و قدردانی می نمایم.

کریم مددی فرمانده بسیج اصناف و بازاریان مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: