دعوت امام جمعه شهرستان اندیکا از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا با صدور پیامی ، از عموم مردم شهرستان جهت حضور پرشور در انتخابات جمعه ۲ اسفند دعوت کردند . به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل می ب ...

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا با صدور پیامی ، از عموم مردم شهرستان جهت حضور پرشور در انتخابات جمعه ۲ اسفند دعوت کردند .

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل می باشد :

“بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ”

إِنَّ اللَّهَ يَأمُرُكُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها

ایل غیور، ولایتمدار و همیشه در صحنه بختیاری و مردم شریف و عزیز اندیکا

اکنون که در آستانه بزرگترین جشن همبستگی ملی و سیاسی، در یوم الله ۲ اسفندماه، روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، دشمنان قسم خورده ملت ایران به دقت این رویداد فوق العاده مهم سیاسی را زیر ذره‌بین دارد تا بلکه حاصل همه توطئه‌های خود را به جهت حضور کمرنگ مردم در پای صندوق رای را به نظاره بنشیند. اما زهی خیال باطل…

شما دلیرمردان و شیرزنان بختیاری،عزم خود را جزم خواهید کرد تا با حضور حداکثری امید آنان را ناامید و عزت و اقتدار ملی را به رخ همه جهانیان بکشید. هرکسی امنیت کشور را، هرکسی ایران سربلند را دوست دارد، هرکسی علاقه مند به مکتب شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی است ، خواهد آمد.

رهبر انقلاب اسلامی انتخابات را خنثی کننده بسیاری از نیت‌های شوم آمریکایی‌ ها و صهیونیستها و بدلِ فنِ مکر و کَید آنها می دانند و فرمودند: تنها راه مأیوس شدن دشمنان، قوی شدن ایران است و یکی از مصادیق ایرانِ قوی، مجلسِ قوی است، مجلسی که بتواند با تصویب قوانین لازم و با هدایت دولتها به مسیر مطلوب، کشور را مصونیت ببخشد.

ایشان یک رکن قوی بودن مجلس را حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوق های رأی می دانند و فرمودند: انتخابات و رأی دادن ، وظیفه شرعی، ملی و انقلابی، جشن ملی و احقاق حق آحاد مردم برای دخالت در سرنوشت کشورشان است.

اینجانب از همه ۳۶ هزار نفر واجدین شرایط رای دادن در شهرستان اندیکا تقاضا دارم در این حماسه سیاسی حضور پیدا کنند و با انتخاب فردی اصلح که میتواند مهمترین شاخصه آن ولایتمداری باشد در سرنوشت خود نقش موثری داشته باشند.
وعده همه ما جمعه ، پای صندوق رای

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

سید اکبر موسوی
امام جمعه شهرستان شهیدپروراندیکا

نام:

ایمیل:

نظر: