اعتراض شدید جمعی از اهالی شهرک شهید اسدپور اندیکا نسبت به بی توجهی مسئولین این شهرستان

عصرمسجدسلیمان // جمعی از اهالی شهرک شهید اسدپور شهرستان اندیکا در گفت وگو با خبرنگار ما مشکلات و معضلات روستا را تشریح نمودند و نسبت به بی توجهی مسئولین شهرستان اعتراض کردند. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان ابوالفتح ا ...

عصرمسجدسلیمان // جمعی از اهالی شهرک شهید اسدپور شهرستان اندیکا در گفت وگو با خبرنگار ما مشکلات و معضلات روستا را تشریح نمودند و نسبت به بی توجهی مسئولین شهرستان اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان ابوالفتح اسدپور یکی از اهالی شهرک شهید اسدپور شهرستان اندیکا با اشاره به جمعیت ۲هزار نفری این شهرک و چندین روستای همجوار اظهار کرد: با وجود اینکه در شهرستان اندیکا احتمال عقرب زدگی، مارگزیدگی و… زیاد است اما متاسفانه این روستا با وجود جمعیت زیاد حتی یک خانه بهداشت ندارد درصورتی که این میزان جمعیت به یک درمانگاه مجهز نیازمند است.

وی ادامه داد : در این روستا علاقمندان ورزشی بسیاری وجود دارد اما متاسفانه هیچ گونه سالن ورزشی احداث نشده است که ورزشکاران به ویژه بانوان به ناچار از علاقه خود صرف نظر کرده و تعداد محدودی نیز در سالن های ورزشی دور از دسترس یا گاهی حتی خارج از شهرستان با متحمل شدن زحمات و سختی های فراوان به تمرینات ورزشی خود میپردازند.

ابوالفتح اسدپور افزود : متاسفانه از سه باب مدارس موجود در روستا دو باب فرسوده و قدیمی هستند وهم چنین فضای آموزشی مناسب نیز ندارند. در روستا تعداد تحصیل کردگان بسیار بالاست اما بدلیل عدم وجود موسسات وکارخانجات وهمچنین نبود زیرساخت های مناسب جهت شروع طرح های اشتغالزایی بیکار هستند ویا اینکه در استانهای دور از دسترس با درآمد کم مشغول میشوند که این موضوع زیبنده جوانان تحصیلکرده شهرستان نیست.

وی در ادامه بیان کرد : تنها شغل موجود در این منطقه کشاورزی میباشد که این امر وجود پمپاژ آب کشاورزی را می طلبد اما متاسفانه با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان و وجود دو سد آبی در شهرستان و چشمه های فراوان، در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است

اسدپور خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات بسیاری که گریبان گیر مردم شده است اما متاسفانه مسئولین و متولیان از جمله فرماندار شهرستان هیچگونه توجهی به شهرک و روستاهای اطراف نداشته اند به طوریکه پس از ۶ ماه از انتصاب ایشان ، هنوز از این منطقه بازدید نکرده است.

محمدحسین اسدپور  یکی دیگر از اهالی شهرک شهید اسدپور بیان کرد : شهرک شهید اسدپور فاقد امکاناتی از جمله : خانه بهداشت، گازکشی منازل، جاده ارتباطی مناسب میباشد، همچنین علاوه بر فرسوده بودن وخاکی بودن تعداد زیادی از کوچه ها، خیابان اصلی منطقه نیز با مشکل آسفالت نامناسب روبرو است.

وی ادامه داد : علی رغم جمعیت زیاد منطقه ، مسئولین هیچ نگاهی جهت ارائه خدمات به این منطقه ندارند لذا درخواست داریم مسئولین ومتولیان امر نسبت به پیگیری معضلات شهرک اقدام کنند.

در ادامه عبده صالح اسدپور یکی دیگر از اهالی این شهرک افزود: فاصله زمانی روستا با درمانگاه موجود در شهرستان قریب به یک ساعت است که باتوجه به خلوت بودن مسیر های ارتباطی شهرستان و نبود تاکسی شهری ،دور بودن از درمانگاه و عدم بیمارستان مجهز در شهرستان موجب میشود برخی از بیماران جان خود را از دست دهند.

وی ادامه داد: کانال کشی خیابانها و دفع زباله های شهرک نیز وضعیت نامناسبی دارد ضمن اینکه از لحاظ نظافت و بهداشتی نیز ، منطقه دارای مشکلات عدیده ای است و از بسیاری از امکانات ابتدایی رفاهی محروم میباشند.

گفتنی است شهرک شهید اسدپور یکی از مناطق بخش آبژدان در شهرستان اندیکا میباشد که با وجود تعداد جمعیت بالایی با مشکلات فراوانی روبرو است ، نکته قابل تامل در این گفتگو انتقاد همه حاضرین از عدم رسیدگی و سرکشی مسئولین از جمله فرماندار ودیگر متولیان به روستا بوده است.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: