عصر مسجدسلیمان// رضا ارزانی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با صدور پیامی، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت و این ایام را فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار، آزادگی و ولایت‌مداری دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مسجدسلیمان در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاسوعا و عاشورای حسینی، تجلی باشکوه ایمان، ایثار، حق‌طلبی و آزادگی در تاریخ بشریت است، حماسه‌ای جاودان که با فداکاری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش، مسیر عزت و کرامت انسانی را برای همیشه روشن ساخت.

اینجانب فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع)، تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم شهروندان شریف مسجدسلیمان، هیئات مذهبی، عاشقان و دلدادگان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید پیام عاشورا، درس ایستادگی در برابر ظلم، پاسداری از ارزش‌های الهی و حرکت در مسیر حق و عدالت است. امید است همه ما با تأسی به مکتب نورانی امام حسین (ع)، در راه خدمت صادقانه به مردم و اعتلای جامعه اسلامی گام برداریم.

از درگاه خداوند متعال، قبولی عزاداری‌ها و توفیق بهره‌مندی از معارف والای نهضت حسینی را برای همه عزاداران مسئلت دارم.

رضا ارزانی

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان