دومین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان ...

عصر مسجدسلیمان // دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل ۳نفر ثبت نام نمودند.

در ابتدا لهراسب مددی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان مسجدسلیمان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

سپس سرکارخانم مرضیه محبی نورالدین وند به عنوان دومین نفر با حضور در ستاد انتخاباتی، نام خود را به عنوان کاندیدای دوره یازدهم مجلس به ثبت رساند.

در پایان ساعات اداری نیز فرهاد جهانگیری به عنوان سومین نفر با حضور در ستاد انتخاباتی فرمانداری مسجدسلیمان، نام خود را به عنوان کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت نمود.

گفتنی است روز گذشته نیز آرین حاتمی غریبوند به عنوان اولین نفر ، نام خود را جهت حضور در انتخابات مجلس به ثبت رساند.

نام:

ایمیل:

نظر: