مدرسه ۸کلاسه آزادی به همت گروه خیریه باران بازسازی شد

عصر مسجدسلیمان // مدیر خیریه باران از بازسازی کامل مدرسه ۸ کلاسه آزادی واقع در شهرستان سوسنگرد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیر گروه خیریه باران با اعلام خبر فوق بیان نمود : مدرسه ۸کلاسه آزا ...

عصر مسجدسلیمان // مدیر خیریه باران از بازسازی کامل مدرسه ۸ کلاسه آزادی واقع در شهرستان سوسنگرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیام طهماسبی مدیر گروه خیریه باران با اعلام خبر فوق بیان نمود : مدرسه ۸کلاسه آزادی واقع در شهرستان سوسنگرد که اوایل امسال بر اثر وقوع سیل دچار آسیب و تخریب کامل شد، به همت گروه خیریه باران و سایر گروههای جهادی منطقه بازسازی شد .

وی ادامه داد : پس از بازسازی مدرسه بلااستفاده و تخریب شده آزادی توسط جهادگران و خیرین عزیز،این مدرسه جهت تحصیل دانش آموزان آماده شده است ضمن اینکه تعداد زیادی بسته نوشت افزار به دانش اموزان این مدرسه اهدا شد.

طهماسبی افزود : علی رغم تکمیل و بازسازی این مدرسه ، اما هنوز در مباحث تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و عدم سرویش بهداشتی مناسب کاستی هایی وجود دارد که از خیرین عزیز انتظار می رود جهت رفع این مشکلات نیز به کمک دانش آموزان بشتابند.

گفتنی است گروه خیریه باران در شهرستانهای مسجدسلیمان، اهواز، شوشتر و سایر شهرهای استان خوزستان جهت اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه در رفع مشکلات اقشار محروم و بی بضاعت جامعه مشغول فعالیت میباشد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: