دلیل شایعات و تلاش جریانات سیاسی بر علیه سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان چیست؟

عصر مسجدسلیمان // دلیل شایعات و تلاش جریانات سیاسی بر علیه سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان چیست ؟ در این چند ماه که جناب حجت الاسلام و المسلمین حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان می باشد از نزدیک شاهد تلاش های خالص ...

عصر مسجدسلیمان // دلیل شایعات و تلاش جریانات سیاسی بر علیه سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان چیست ؟

در این چند ماه که جناب حجت الاسلام و المسلمین حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان می باشد از نزدیک شاهد تلاش های خالصانه، صادقانه و دلسوزانه ایشان بودم و فارغ از مسائل سیاسی و قومی وظایف خود را در جهت خدمت به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان مسجدسلیمان انجام داد علی رغم اینکه حواشی زیادی توسط جریانات سیاسی برای ایشان به وجود آمد و تلاش در تخریب و برکناری ایشان از سوی این جریانات به عمل آمده اما ایشان بدونه توجه به این افراد و دلسوزانه در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان است .

عملکرد ایشان در این چند ماه قبل ستودنیست. شناخت ایشان از شهرستان، انگیزه و پتانسیل بالا و فعالیت های شبانه روزی ایشان و مدیریت بی نظیر ایشان در کنترل بحران همچنین با هماهنگ کردن مدیران در جهت رفع مشکلات مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان میبینیم که این شهرستان محروم در مسیر بهبود و پیشرفت قرار گرفته است . باتوجه به بومی بودن حجت الاسلام حجتی نیا و عملکرد بی نظیر ایشان بدور از نگاه های سیاسی، جناحی و قومی .

از استاندار عزیز و مردمی استان خوزستان خواهانیم باتوجه به شرایط خاص شهرستان مسجدسلیمان وجود چنین فرمانداری لازم و ضروریست و با صدور حکم ایشان و اعتماد به فرماندار بومی ، این شهرستان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد .

به قلم محمد آقابیگی عضو شورای شهر گلگیر

نام:

ایمیل:

نظر: