دستگیری سوداگر مرگ و کشف مواد مخدر صنعتی در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند، با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ حمیدرضا بهاروند، با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط الوده در سطح شهرستان مسجدسلیمان، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی احدی از خرده فروشان مواد مخدر شدند.

 

وی با بیان این که ماموران پس از هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از منزل متهم مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به جمع آوری ۱۰ معتاد متجاهر از سطح شهر و تحویل به کمپ ترک اعتیاد، تصریح کرد: مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر جزء اولویت های کاری مجموعه انتظامی می باشد و پلیس با این بلای خانمان سوز که زمینه ساز سایر جرائم می باشد مبارزه خواهد کرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: