مسجدسلیمان میزبان مسابقات شطرنج سریع ریتد استان خواهد بود

  عصر مسجدسلیمان // رئیس هیات شطرنج شهرستان مسجدسلیمان از میزبانی این شهرستان جهت برگزاری مسابقات استانی شطرنج سریع خبر داد‌.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان داوود شاهوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داش ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس هیات شطرنج شهرستان مسجدسلیمان از میزبانی این شهرستان جهت برگزاری مسابقات استانی شطرنج سریع خبر داد‌.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان داوود شاهوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : رشته شطرنج بعنوان بهترین بازی فکری دنیا به سرعت در حال توسعه و پیشرفت می باشد که متاسفانه در شهرستان مسجدسلیمان طی سالهای اخیر فعالیتی در این زمینه انجام نشده است، با توجه به عدم وجود زیر ساخت های لازم جهت توسعه و پیشرفت این رشته عملا ً امکان برگزاری کلاس های پیشرفته آموزشی و کلاس های مربیگری و داوری وجود نداشته است.

 

وی اضافه کرد : در همین راستا هیات شطرنج شهرستان مسجدسلیمان با هدف استعداد یابی و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در روز تربیت بدنی میزبان مسابقات شطرنج سریع ریتد استان خواهد بود.

 

شاهوند ادامه داد : نظر به اینکه میتوان از ظرفیت های موجود در کشور برای پیشرفت این رشته در شهرستان استفاده کرد لذا از مسئولین محترم شهرستان انتظار می رود در خصوص احداث و یا اختصاص مکانی جهت خانه شطرنج همکاری های لازم را مبذول نمایند.

 

رئیس هیات شطرنج مسجدسلیمان در خاتمه گفت : جای دارد از زحمات و پیگیری های محسن شهنی فیض ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان تقدیر و تشکر کنم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: