پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع)

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی فرارسیدن ۳۰ ماه صفر ، شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفتند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :   امام رضا علیه الس ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی فرارسیدن ۳۰ ماه صفر ، شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :

 

امام رضا علیه السلام فرمودند :

 

مؤمن ، مؤمن واقعی نیست ، مگر آن که سه خصلت در او باشد :

 

سنتی از پروردگارش و سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش ، اما سنت پروردگارش پوشاندن راز خود است ، اما سنت پیغمبرش ، مدارا و نرم رفتاری با مردم است ، اما سنت امامش صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است.

 

گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه اطهار (سلام الله علیها) و بویژه امام رضا (ع) می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

 

به راستی باید حضرت امام رضا(ع) را گوهر انسانیت ، شمس الشموس و قرآن ناطق دانست .

 

آن حضرت در تمامی دوران زندگانی مبارک و پربرکت خویش برای خدمت به خلق خدا بندگی سبحان الله و اجرای دستورات و فرامین الهی کوشیدند و در همین مسیر خطیر جام شیرین شهادت را نوشیدند

 

بدینوسیله ۳۰ صفر فرا رسيدن شهادت هشتمين اختر تابناک ولايت و امامت امام رضا عليه السلام را به محضر حضرت ولی عصر(عج ) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم ولایتمدار و متدین شهر مسجدسلیمان تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و امید داریم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم .

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

نام:

ایمیل:

نظر: