دریافت هر گونه وجه هنگام ثبت نام تخلف است

  عصر مسجدسلیمان // دریافت وجه  جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی با هر عنوانی تخلف است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش ...

 

عصر مسجدسلیمان // دریافت وجه  جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی با هر عنوانی تخلف است و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهدی مقدم سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: دریافت وجه جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی و یا درخواست دریافت وجه به ازای ارائه کارنامه دانش‌آموزان ممنوع است.

 

وی ادامه داد: تنها وجه حق بیمه دانش‌آموزی به صورت علی‌الحساب به مبلغ ۵۰ هزار تومان قابل دریافت است و دریافت وجه دیگری به هر دلیلی جایز نیست.

 

مقدم افزود : در صورتی که مبلغ بیمه بیشتر باشد مسئولین مدارس مابقی آن را دریافت خواهند کرد و اگر کمتر باشد نیز باید به دانش آموزان برگردانده شود.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان ادامه داد: اگر مسئولین مدرسه‌ای اقدام به دریافت مبلغی بیشتر کنند یا بابت کار‌های دیگری پول دریافت کنند، تخلف و خانواده‌ها این موضوع را به سامانه ارزیابی و رسیدگی به شکایات به نشانی: shekayat.medu.ir اطلاع و شکایت خود را ثبت کنند. همچنین می‌توانند به بخش ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان مراجعه نمایند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: