پیام تقدیر رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مسجدسلیمان از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری

  عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مسجدسلیمان طی پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر نمود.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در پیام ابراهیم قاسمی پور آمده است ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مسجدسلیمان طی پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در پیام ابراهیم قاسمی پور آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

 

🇮🇷بازهم وحدت و همدلی ملی حماسه ای غرور آفرین به جای گذاشت✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻

 

بر خود واجب میدانیم از همشهریان عزیز و با درایت و میهن دوستی که در این حماسه ماندگار مایه مباهات و غرور ملی شده و با حضور پرشور خود در انتخابات، پاسخی کوبنده به یاوه گویی های دشمنان داده و با انتخابی هوشمندانه در راه تعالی میهن عزیزمان گام برداشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم. امید است با همت و درایت منتخب ملت و با بکارگیری افرادی کارآمد، متعهد، پاکدست، متخصص و مردم مدار، شاهد شکوفایی ایران عزیزمان در تمامی عرصه ها باشیم.

 

در پایان مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی اعضای ستاد مرکزی دکتر پزشکیان و ستادهای مردمی و فعالان مجازی که در این راه ما را یاری نموده و با حضور سبزشان در ستاد ، موجب تشویق و ترغیب همشهریان گرامی شده که با رأی قاطع مسجدسلیمان در این انتخابات سربلند گردید ، را تقدیم میداریم .

 

امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره در کنار خانواده محترمتان سالم و سربلند باشید.

 

ابراهیم قاسمی پور

رئیس ستاد انتخاباتی دکترمسعود پزشکیان(رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران اسلامی) – شهرستان مسجدسلیمان

 

نام:

ایمیل:

نظر: