پیام قدردانی رئیس ستاد مرکزی و مردمی معین دکتر پزشکیان در شهرستانهای مسجدسلیمان،لالی و اندیکا از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

  عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد مرکزی و مردمی معین دکتر پزشکیان در شهرستانهای مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا طی پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر نمود.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیم ...

 

عصر مسجدسلیمان // رئیس ستاد مرکزی و مردمی معین دکتر پزشکیان در شهرستانهای مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا طی پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام مهران حسنوند به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

حضور آگاهانه‌ و شورآفرین ملّت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف ،ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستانهای مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا در انتخابات ریاست جمهوری، صفحه‌ای تابناک بر افتخارات انقلاب اسلامی افزوده است. صحنه زیبا و پرشور این حضور ملی در روزهای هشتم و پانزدهم تیر ماه، آزمونی بود که سیمای مصمّم و پرامید ایران اسلامی را بار دیگر مقابل نگاه دوستان و دشمنان به نمایش گذاشت.

 

با شرکت پرشور مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری، حتی در روزهای دلخوری‌های کوچک، آینده‌ای روشن برای کشور به وجود آمد. مردم با حضور قاطع خود، نه تنها موجب دلگرمی مقام معظم رهبری شدند بلکه پیام قاطعی به دشمنان فرستادند.

 

تبریک به پیروزی حقیقی مردم عزیز ایران که با همت خود، دکتر مسعود پزشکیان را به پاستور رساندند. آرزو دارم ایشان قدردان والای ملت شجاع و صبور ایران باشد.

 

در پایان از تمامی ستادهای انتخاباتی و ملت عزیز و سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستانهای مسجدسلیمان ، لالی و اندیکا جهت حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر می نمایم.

 

مهران حسنوند رئیس ستاد مرکزی و مردمی معین دکتر مسعود پزشکیان شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: