دو کشته و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در شهر تراز لالی

  عصر مسجدسلیمان // بر اثر نشت و تجمع گاز در یک خانه در شهر تراز از توابع شهرستان لالی دو نفر کشته و یک نفر دیگر نیز دچار سوختگی شدید شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، هوشنگ عالی پور مدیر بیمارستان امی ...

 

عصر مسجدسلیمان // بر اثر نشت و تجمع گاز در یک خانه در شهر تراز از توابع شهرستان لالی دو نفر کشته و یک نفر دیگر نیز دچار سوختگی شدید شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، هوشنگ عالی پور مدیر بیمارستان امید لالی می گوید: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان امید بلافاصله درخواست بالگرد جهت انتقال مصدومان به بیمارستان طالقانی اهواز صورت گرفت که متاسفانه پس از انتقال به دلیل حجم سوختگی بالای ۸۰ درصد، زن و مرد حادثه دیده فوت می کنند.

 

وی تصریح کرد: فرد حادثه دیده نیز با وضعیت نامساعد و سوختگی شدید در بیمارستان طالقانی اهواز در حال مراقبت است.

 

این در حالی ست که بعضی منابع محلی می گویند به دلیل دیر رسیدن آمبولانس مصدومان توسط خودرو شخصی به بیمارستان اعزام شدند.

 

البته عارف شرهانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعزام دو دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه می گوید: در این حادثه دو مرد ۴۷ و ۱۸ ساله و یک زن ۴۵ ساله مصدوم شدند و هر سه مصدوم سوختگی ۵۰ و ۶۰ درصد داشتند.

 

شرهانی ادامه داد: مصدومان قبل از رسیدن آمبولانس ۱۱۵ با وسیله شخصی به بیمارستان امید لالی انتقال یافتند.

 

از مدیر محترم بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان لالی انتظار می رود جهت تنویر افکار عمومی به صورت شفاف در این ارتباط توضیح دهند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: