بازارچه منطقه نمره هشت افتتاح گردید

  عصر مسجدسلیمان // با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان بازارچه منطقه نمره هشت افتتاح گردید.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت : منطقه نمره ...

 

عصر مسجدسلیمان // با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان بازارچه منطقه نمره هشت افتتاح گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت : منطقه نمره هشت یکی از مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان مسجدسلیمان است که نیاز به توجه بیشتری دارد، البته یکی از اهداف احداث بازارچه در این منطقه همین موضوع بوده است.

 

وی افزود : برای اصلاح بلوار حد فاصل دو راه بی بیان تا هنرستان ۱۸ میلیارد تومان اختصاص داده شده است که انتظار می رود اعضای شورا و مدیران شهرداری به جد پیگیر اجرا و تکمیل این پروژه باشند تا مردم در تردد خود دچار مشکل نشوند.

 

در ادامه ابراهیم سرخمرد عضو شورای شهر بیان کرد : این بازارچه با اعتبار ۴ میلیارد تومان از محل درآمدهای جاری شهرداری اجرا و تکمیل شد که شامل ۱۰ باب مغازه می شود.

 

غضبان حکمت نژاد رئیس شورای شهر نیز در این مراسم اظهار داشت : احداث بازارچه در مناطق محروم سبب درآمد پایدار و کاهش گره های ترافیکی در سطح شهر خواهد شد.

 

در ادامه علی قنبری یادآور شد : با توجه به بافت فرسوده منطقه نمره هشت ، احداث بازارچه و اجرای پروژه های دیگر در آن سبب رونق منطقه خواهد شد.

 

فرشید داودی نیز بیان داشت : انتظار می رود از پیمانکارهایی که به طور واقعی پای کار هستند و در اجرای مسئولیت خود تعهد دارند، حمایت لازم صورت گیرد همچنین چندین منطقه محروم دیگر در سطح شهر وجود دارد که می‌طلبد با نگاه ویژه و احداث چنین پروژه هایی به توسعه آن مناطق کمک کرد.

 

خلیل خسروی رئیس شورای شهرستان در خاتمه این آیین با اشاره به اختصاص ۱۲ میلیارد تومان جهت احداث بازارچه در مناطق مختلف سطح شهر خاطرنشان کرد: اولویت احداث بازارچه در مناطق مالکریم و نفتک در نظر گرفته شده است که امیدواریم عملیات اجرایی آنها در اسرع وقت آغاز گردد.

 

 

 

  • Samad - ۱۴۰۳-۰۳-۲۸ در ۱۱:۴۲

    تشکر از همه عزیزان

نام:

ایمیل:

نظر: