برگزاری جلسه مشترک فرماندار مسجدسلیمان با جمعی از بانوان فعال شهرستان

  عصر مسجدسلیمان // صبح امروز شنبه جلسه مشترک پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان با جمعی از بانوان فعال این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این جلسه مواردی چون استمر ...

 

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز شنبه جلسه مشترک پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان با جمعی از بانوان فعال این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در این جلسه مواردی چون استمرار پروژه پارک بانوان،احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی،آسفالت محلات، ساماندهی سگ های بلاصاحب و….مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت:پروژه احداث پارک بانوان یکی از مطالبات دیرینه بانوان در شهرستان بود که خوشبختانه در دولت مردمی محقق شد و این پروژه هم اکنون با مشارکت نفت و شهرداری شهرستان در حال فعالیت است و تا پایان پیگیر به نتیجه رسیدن این پروژه هستیم.

 

وی ادامه داد: آسفالت محلات شهرستان در چند مرحله انجام خواهد شد که بخشی از آن توسط نفت در محله هشت بنگله اجرا گردید و یک پروژه دیگر آسفالت محلات برای شهرداری برنامه ریزی شده است که بزودی آغاز خواهد شد.

 

پیمان مولایی افزود: اختصاص مکان برای نمایشگاه دائمی صنایع دستی یکی از موارد مهمی است که از ابتدا بدنبال آن هستیم و چندین مکان هم برای استقرار دائمی نمایشگاه صنایع دستی در نظر گرفته شده است که پس از بررسی لازم برای اینکار استفاده خواهد شد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: