بازدید نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از مرکز جراحی سپهر مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از روند احداث مرکز جراحی سپهر شهرستان مسجدسلیمان بازدید به عمل آورد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این بازدید که ...

 

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از روند احداث مرکز جراحی سپهر شهرستان مسجدسلیمان بازدید به عمل آورد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این بازدید که حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه و پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان حضور داشتند، دکتر داریوش جلیلی مدیر این مجموعه بزرگ درمانی طی سخنانی گفت : این مرکز در پنج طبقه و زیر بنای پنج هزار متر مربع فضای درمانی در حال تکمیل مراحل پایانی خود است و تاکنون ۲۵۰میلیارد تومان برای ساخت ونیز تجهیزات پزشکی آن هزینه شده است.این مرکز یکی از مجهزترین و مدرترین مراکز درمانی استان میباشد و درصورت راه اندازی، بسیاری از عمل های جراحی و خدمات درمانی تخصصی در این مرکز قابل انجام است .

 

مدیر مرکز جراحی سپهر بخش های مختلف این مرکز را شامل ۶ اتاق عمل پیشرفته ،۴۰تخت بستری. دستگاه سی تی اسکن پیشرفته ؛ رادیولوژی. سونوگرافی ؛ ازمایشگاه شبانه روزی.فیزیوتراپی. بخش های تخصصی ؛ کلینیک های فوق تخصصی ؛داروخانه و اورژانس شبانه روزی؛ عنوان کرد و افزود در صورت مساعدت شبکه بانکی و موسسات مالی تا پایان نیمه اول سالجاری این مجموعه بررگ درمانی به بهره برداری خواهد رسید.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در بازدید از قسمت های مختلف این مرکز درمانی با تقدیر و تشکر از سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه درمانی برای احداث این مرکز مدرن وزیبا بر ضرورت همکاری همه دستگاههای ذیربط برای تصریح در بهره برداری از این مرکز درمانی تاکید نمودند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: