پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد را تسلیت گفتند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در متن این پیام آمده است؛   چهاردهم ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خرداد را تسلیت گفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در متن این پیام آمده است؛

 

چهاردهم و پانزدهم خردادماه در تاریخ ملت بزرگ ایران با نام و یاد امام خمینی (ره) عجین شده است و این ایام مظهر پیوند عمیق و تاریخی میان امت مسلمان و خداجوی ایران اسلامی با ولایت رهبری امام راحل است که با هدایت های خود در نهضت اسلامی الهی خویش پایه گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به تعبیر خلف صالحش این انقلاب در هیچ کجای جهان بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست.

 

روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد بهترین فرصت برای بازخوانی و یادآوری آرمان های امام راحل است.

 

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با سلوک علمـی و عملی و با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

 

در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مقتدر و مستحکم در مسیر آرمان های امام (ره) در حرکت است.

 

اینجانبان سالگرد رحلت جانگداز معمارکبیر انقلاب اسلامی و شهادت یاران با وفای ایشان درفاجعه قیام خونین ۱۵خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، به ویژه مردم متدین، ولایی و همیشه درصحنه شهرستان مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان،عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های جهانی و بین المللی، را مسئلت می نماییم.

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

نام:

ایمیل:

نظر: