تجهیز آزمایشگاه بیمارستان ۲۲بهمن به دستگاه پیشرفته اتو آنالایزر بیوشیمی 

  عصر مسجدسلیمان // مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از جذب یک دستگاه اتو آنالایزر بیوشیمی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان در آزمایشگاه بیمارستان ۲۲بهمن خبر داد .   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ...

 

عصر مسجدسلیمان // مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از جذب یک دستگاه اتو آنالایزر بیوشیمی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان در آزمایشگاه بیمارستان ۲۲بهمن خبر داد .

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر یاسر جلیلی در ادامه گفت : دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی یک نوع دستگاه آزمایشگاهی است که برای انجام تجزیه و تحلیل بیوشیمیایی نمونه‌های خون و سرم به منظور تشخیص بیماری‌ها، ارزیابی وضعیت سلامت انسان و پایش درمان‌های دارویی استفاده می‌شود.

 

وی افزود : این دستگاه‌ از تکنولوژی پیشرفته‌ای برای انجام تست‌های بیوشیمیایی در خون و سرم استفاده می‌ کند و دارای سیستم‌های دقیق و قابل اعتمادی است که نتایج تحلیل ها را با دقت بالا ارائه داده و این امکان را می دهد که تعداد زیادی نمونه در یک زمان تجزیه و تحلیل شود که در نتیجه زمان و هزینه ها را کاهش می یابد .

 

دکتر جلیلی در پایان ضمن تقدیر از رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاون درمان و معاون توسعه دانشگاه گفت : پیش از این در بحث تجهیزات آزمایشگاهی یک دستگاه سل کانتر و یک دستگاه سانتیفیوژ نیز به این بخش اضافه گردید که جا دارد از همکاری مسئولین دانشگاه قدردانی بعمل آید .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: