سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید

  عصر مسجدسلیمان // بر اساس اطلاعات به دست‌آمده سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ماموریت کاری در آذربایجان شرقی به شهادت رسید.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، رئیسی که برای افتتاح سد قیز ...

 

عصر مسجدسلیمان // بر اساس اطلاعات به دست‌آمده سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ماموریت کاری در آذربایجان شرقی به شهادت رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، رئیسی که برای افتتاح سد قیز قلعه سی به آذربایجان شرقی رفته بود، در بازگشت از این سفر بر اثر سقوط هلی کوپتر حامل خود و همراهانش شهید شد.

 

علاوه بر رئیس جمهور، امیر علی عبداللهیان وزیر امور خارجه ، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این پرواز حضور داشتند که به همراه چند نفر دیگر ، از جمله محافظان و کادر پرواز، جان خود را از دست دادند.

 

سانحه حدود ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته در ارتفاعات ورزقان واقع در آذربایجان شرقی رخ داد ولی به دلیل صعب العبور بودن منطقه، مه آلود بود هوا ، سرما و بارندگی، عملیات جست و جو تا بامداد امروز به طول کشید و سرانجام امدادگران در حالی لاشه هلی کوپتر را پیدا کردند که متاسفانه هیچ کدام از سرنشینان آن زنده نمانده بودند.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: