ادای احترام فرماندهان و کارکنان هوانیروز مسجدسلیمان به مقام شهید شادمانی

  عصر مسجدسلیمان // فرماندهان و کارکنان هوانیروز مسجدسلیمان و خانواده‌های کوی سازمانی این یگان به شهید تازه شناسایی شده در منطقه گلگیر ادای احترام کردند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، فرماندهان و کارک ...

 

عصر مسجدسلیمان // فرماندهان و کارکنان هوانیروز مسجدسلیمان و خانواده‌های کوی سازمانی این یگان به شهید تازه شناسایی شده در منطقه گلگیر ادای احترام کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، فرماندهان و کارکنان هوانیروز مسجدسلیمان و خانواده‌های کوی سازمانی این یگان به مقام شهید تازه شناسایی شده در منطقه گلگیر این شهر ادای احترام کردند.

 

این مراسم مقدمه برگزاری یادواره شهید گرانقدر «جلیل شادمانی» است. شهید گمنامی که به تازگی هویت‌شان احراز شده است. این شهید والامقام برادر سردار شادمانی از فرماندهان قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا و اهل همدان می‌باشد که در گلگیر مسجدسلیمان تحت عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود.

 

در این مراسم معنوی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «صادق امينی»، و خانواده شهید شادمانی برگزار شد، حاضرین دعای ندبه قرائت کردند و یاد و خاطره شهید شادمانی و دیگر شهدای این منطقه را گرامی داشتند.

 

شهید «جلیل شادمانی» در اوج جوانی جان خود را در راه اسلام و میهن اسلامی، فدا کرد. او با ایمان و شجاعت مثال زدنی‌اش، در برابر دشمنان تا پای جان ایستادگی کرد و سرانجام، در نبرد با متجاوزان، به شهادت رسید.

 

پیکر مطهر این شهید بزرگوار که به عنوان شهید گمنام در دل کوه‌های زاگرس آرام گرفته بود بنا به درخواست مردم قدرشناس شهر گلگیر مسجدسلیمان و تصمیم خانواده او در این شهر ماندنی شد و انتقال آن به زادگاهش همدان منتفی شد تا یادمانش محفلی برای اهالی این منطقه بختیاری‌نشین باشد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: