پلمب قصابی متخلف در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان گفت: یک واحد قصابی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی پلمب شد. هوشنگ شرفی گفت: یک واحد قصابی متخلف در مسجدسلیمان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی دا ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان گفت: یک واحد قصابی در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی پلمب شد. هوشنگ شرفی گفت: یک واحد قصابی متخلف در مسجدسلیمان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی دامپزشکی و کشتار غیر مجاز دام، پلمب شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شرفی افزود: اکیپ‌های نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی شهرستان در اجرای وظایف قانونی و به منظور ارتقای سطح بهداشت و سلامت جامعه با همکاری عوامل پلیس نظارت بر اماکن عمومی نسبت به پلمب این واحد متخلف اقدام نمود.

 

شرفی ادامه داد: همه واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان براساس شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی توسط این اداره باید شرایط لازم برای عرضه بهداشتی فرآورده‌های خام دامی را رعایت کنند.

 

رئیس اداره دامپزشکی مسجدسلیمان به شهروندان توصیه کرد: به مهر و لیبل الصاقی دامپزشکی بر روی لاشه و همچنین نحوه نگهداری لاشه و یا سایر فرآورده‌های خام دامی توجه نمایند و از مکان‌های مورد تایید که تحت نظر بازرسان اداره دامپزشکی می‌باشد نسبت به تهیه فرآورده خام دامی اقدام و با عملی کردن پیام‌های بهداشتی دامپزشکی سلامت خانوده خود را تضمین کنند.

 

وی می‌گوید: کشتار غیرمجاز دام تخلف است و برابر قوانین با افراد متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: