دیدار و گفتگوی دکتر علیرضا ورناصری با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی/ پیگیری مطالبات مردم در روزهای پایانی مجلس یازدهم

  عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۷ در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه پرداخت .   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، نماینده مرد ...

 

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۷ در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه پرداخت .

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، نماینده مردم شهرستانهای مسجدسلیمان،لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات این جلسه اظهار داشت : در این دیدار خواستار تسریع در روند اجرایی احداث پتروپالایش مسجدسلیمان،شهرک های شیمیایی در چهارشهرستان، رفع موانع اجرای این پروژه ها و تخصیص تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان از سوی نهادهای حمایتی شدیم.

 

وی افزود : با توجه به مسائل و مشکلات فنی حرفه ای چهار شهرستان و همچنین وضعیت بیکاری در منطقه باید طرح های زود بازده و اشتغالزا در اولویت قرار گیرد و در این خصوص بانک رفاه کارگران جهت پرداخت تسهیلات اقدام نماید.

 

وی ادامه داد : موضوع دیگری که در این نشست مطالبه شد ، رسیدگی به مجموعه رفاهی ورزشی کارگران مسجدسلیمان بود که در این خصوص مساعدت وزیر محترم گرفته شد.

 

دکتر ورناصری درخصوص احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی مسجدسلیمان تصریح کرد: این درمانگاه نیاز مردم شریف مسجدسلیمان است که به وزیر محترم جهت رفع موانع احداث و بهره برداری از این درمانگاه تاکید شد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: