تلاش می کنیم تا در ۵ بازی آینده بتوانیم با کسب نتایج مطلوب موجب صعود به لیگ برتر و خوشحالی هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان شویم

  عصر مسجدسلیمان // سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت : تلاش می کنیم تا در ۵ بازی آینده بتوانیم با کسب نتایج مطلوب موجب صعود به لیگ برتر و خوشحالی هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان شویم .   به گزارش پایگاه خبری عصر مسج ...

 

عصر مسجدسلیمان // سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت : تلاش می کنیم تا در ۵ بازی آینده بتوانیم با کسب نتایج مطلوب موجب صعود به لیگ برتر و خوشحالی هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان شویم .

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از توقف در دیدار خانگی مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: در بازی امروز موقعیت های بسیاری خلق شدند و اگر بازیکنان قدر موقعیت ها را می دانستند قطعا می توانستیم با اختلاف گل زیاد و با نتیجه خوب حریف را شکست دهیم هرچند تیم حریف هم چندین موقعیت ایجاد کرد و فوتبال خوبی ارائه داد.

 

وی افزود : بازیکنان مان امروز با تمام وجود جنگیدند هر چند ۲ بازیکن تیم نفت در غم از دست دادن عزیزان خود عزادار بودند اما با غیرت فوتبال بازی کردند و جا دارد از همت و تلاش بازیکنانم تشکر و قدردانی کنم.

 

اشکش اضافه کرد : تلاش می کنیم تا در ۵ بازی آینده بتوانیم با کسب نتایج مطلوب موجب صعود به لیگ برتر و خوشحالی هواداران پرشور نفت مسجدسلیمان شویم .

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: