دیدار جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده شهید عبدالعلی بهرامی

  عصر مسجدسلیمان // به مناسبت سوم فروردین سالروز گرامی داشت شهدای گردان سلمان و فاتحان قله ریشن، فرماندار مسجدسلیمان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران با پدر شهید عبدالعلی بهرامی دیدار کردند ...

 

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت سوم فروردین سالروز گرامی داشت شهدای گردان سلمان و فاتحان قله ریشن، فرماندار مسجدسلیمان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران با پدر شهید عبدالعلی بهرامی دیدار کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.

 

وی اظهار داشت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

 

همچنین رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولین شهری باحضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

لازم به ذکر است شهید عبدالعلی بهرامی در یکم شهریور ماه ۱۳۵۰ دیده به جهان گشود.

 

این رزمنده ی مؤمن،بی نام و نشان و کم سن و سال به مانند یک نظامی زبده و کار آزموده در عملیات های ولفجر ۸ ،کربلای ۳ ، کربلای ۴ ، نصر ۳ ، بیت المقدس و ولفجر ۱۰ شرکت نمود و دوبار از ناحیه کمر مورد اصابت ترکش قرار گرفت .

 

وی در تاریخ ۱۳۶۷/۱/۳ در منطقه ریشن عراق با اصابت ۶ گلوله بر بدنش از زمین خاکی به سوی ملکوت خداوندی پر کشید و با شهادتش داغی جاودانه بر دل همه ی عاشقان ایران و اسلام گذاشت.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: