پیام تبریك رئیس و اعضای شورای مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را به شهروندان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت گفتند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:   ب ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را به شهروندان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت گفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

 

بار دیگر نوروز با تمام زیبایی هایش فرا رسید، بار دیگر ایام سرخوشی و سرسبزی می آید و بار دیگر طبیعت رخ می نمایاند و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می شود.

 

نوروز آغازی است تا بار دیگر شادابی ، نشاط، محبت و الفت را با همدیگر تجربه کنیم، آغازی سراسر زندگی و بالندگی و طبیعت، پیام آور این وحدت است تا در پناهش آرام گیریم و اسرار آفرینش را خاضعانه به تماشا بنشینیم.

 

اینجانبان ضمن تبریک سال نو و نوروز باستانی از خداوند منان سالی همراه با عطوفت و مهربانی را برای مردمان ایران زمین به ویژه شهر مسجدسلیمان مسئلت‌ می‌نماییم. اميدواریم سال جديد براي شهروندان مسجدسلیمان ، سالی نيكو توام با وضعيت معيشتی بهتر و مطلوب تر همراه با موفقیت و شادکامی باشد.

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: