پیام تبریک رئیس شورای شهرستان مسجدسلیمان به نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی

عصر مسجدسلیمان // خلیل خسروی رئیس شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در پیامی انتخاب نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:   برادر ارجمن ...

عصر مسجدسلیمان // خلیل خسروی رئیس شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در پیامی انتخاب نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر رضا جباری

 

نماینده منتخب مردم شریف مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی

 

با سلام و احترام

 

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، خلق حماسه حضور مردم فهیم شهر مسجدسلیمان در پای صندوق های رأی، به روزی ماندگار در تاریخ ثبت خواهد شد. ایرانیان سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با حضور پرشور در پای صندوق های رأی و انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

 

امید است با اتحاد و انسجام در پرتو الطاف الهی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی با همراهی همدلانه نهاد قانونگذاری کشور با سایر سازمانها و نهادهای تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه به مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب باشیم.

 

حال که سرمایه اعتماد مردم که به حق یک امانت الهی است بر دوش شما قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه ، از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید آرزومندیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را خواستارم.

 

خلیل خسروی رئیس شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: