با حمایت مردم فهیم شهرم، تا پایان در صحنه انتخابات خواهم ماند

عصر مسجدسلیمان // دکتر میلاد کاظمی راد از داوطلبان مجلس شورای اسلامی حوزه مسجدسلیمان هرگونه ادعا و شایعه در خصوص انصراف از صحنه رقابت انتخاباتی را تکذیب کرد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر میلاد کاظمی ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر میلاد کاظمی راد از داوطلبان مجلس شورای اسلامی حوزه مسجدسلیمان هرگونه ادعا و شایعه در خصوص انصراف از صحنه رقابت انتخاباتی را تکذیب کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر میلاد کاظمی ضمن تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه گفت: بر عهدی که با مردم بسته ام پایبند و هرگز از صحنه رقابت کنار نخواهم رفت. وی ادامه داد: متاسفانه طی روزهای اخیر عده ای به روش های غیر اخلاقی متوسل گردیده و طوری وانمود می کنند که اینجانب قصد کناره گیری از صحنه رقابت را دارم.

 

دکتر میلاد کاظمی گفت: بنده با آگاهی از شرایط کنونی و درک مشکلات و توانایی حل آن ها به این عرصه پاگذاشته ام و با حمایت شما مردم فهیم شهرم، تا پایان در این مسیر همپای شما عزیزان خواهم ماند و هر گونه ادعا و شایعه در خصوص انصراف از صحنه رقابت را تکذیب و به افرادی که شکست خود را زود هنگام پیش بینی کرده اند هشدار می دهم که با این شایعات بی اساس بیش از این چهره خود را نزد مردم خدشه دار نکنند.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: