از پریسا طاهری مدرس فن بیان و سخنوری مسجدسلیمانی در همایش ۱۲۰ کارآفرین خودساخته کشور تقدیر شد

  عصر مسجدسلیمان // پریسا طاهری مدرس و استاد فن بیان و سخنوری اهل این شهرستان در همایش ۱۲۰ مدیر و کارآفرین خودساخته کشور در تهران به عنوان کارآفرین نمونه مورد تجلیل قرار گرفت.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلی ...

 

عصر مسجدسلیمان // پریسا طاهری مدرس و استاد فن بیان و سخنوری اهل این شهرستان در همایش ۱۲۰ مدیر و کارآفرین خودساخته کشور در تهران به عنوان کارآفرین نمونه مورد تجلیل قرار گرفت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهدی زهدی مدیر عامل گروه بین المللی آتی، دبیر همایش تقدیر از ۱۲۰ کارآفرین خودساخته کشور اظهار داشت: در این همایش که روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ با همکاری دانشگاه تهران و در سالن مرکز همایش سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد از ۱۲۰ کارآفرین در عرصه های مختلف تجلیل و تقدیر گردید.

 

وی افزود: سرکار خانم «پریسا طاهری» در عرصه آموزش فن بیان و آئین سخنوری در چند سال اخیر با انتقال آموزه های مفید و تجربیات ارزنده خود به بسیاری از مدیران کسب و کارها و هنرجوهای رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال توانسته است عنوان کارآفرین خودساخته را کسب نماید.

 

سرکار خانم پریسا طاهری با تأسیس «موسسه سخنوری معجزه بیان» به عنوان یک کارآفرین و مدیرعامل موفق با اخذ مجوزهای لازم، در زمینه فن بیان و سخنوری در شهرستان مسجدسلیمان، فعالیت می‌کند.

 

وی سابقه درخشان تدریس در آموزشگاه های استان تهران، اصفهان و خوزستان را نیز داشته و همچنین از سال ۱۳۹۳ در عرصه خبر و رسانه کشور فعالیت دارد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: