پیام رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفتند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است:   میل ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است:

 

میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع)، بزرگ جانباز اسلام که صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی نمود، همگان را به یاد جانبازی و ایثار بلندنام تاریخ اسلام و انسانیت، حضرت امیرالمؤمنین (ع) می‌اندازد که همچون «لَیلَة المَبیت» بار‌ها جان رسول اکرم (ص) را از خطر تهدید بت پرستان نجات داد و اسلام را حیات دوباره بخشید.

 

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

 

اینجانبان خجسته میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)، علمدار كربلا و روز جانباز را به جانبازان سلحشور وطن، وارثان بیرق ایثار و پرندگان بی بال و ملت شهیدپرور و قدرشناس ایران زمین تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: