دو بازیکن جدید به نفت مسجدسلیمان اضافه شدند

  عصر مسجدسلیمان // دو بازیکن جدید به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شدند.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مهران حسنوند مدیر رسانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تایید این خبر اظهار داشت : تیم فوتبال نفت مسجدسلی ...

 

عصر مسجدسلیمان // دو بازیکن جدید به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مهران حسنوند مدیر رسانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تایید این خبر اظهار داشت : تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که دور رفت مسابقات لیگ دسته اول را با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول به پایان رساند ، با نظر ابراهیم اشکش سرمربی تیم اقدام به جذب و عقد قرارداد با دو بازیکن جدید برای بهبود وضعیت تیم در نیم فصل دوم مسابقات نمود.

 

وی افزود : طبق صلاحدید ابراهیم اشکش سجاد حسامی که در پنج فصل گذشته لیگ یک جزو بازیکنان گلزن این لیگ می باشد و سابقه بازی در تیمهای مس کرمان، آرمان گهر سیرجان و مس شهربابک را دارد به تیم پرهوادار نفت مسجد سلیمان پیوست.

 

حسنوند در ادامه گفت : علی محمدی مهاجم ۲۲ ساله و تنومند نیم فصل اول شهرراز شیراز که سابقه بازی در تیمهای ون پارس اصفهان و رابکای بابل را دارد و پیش از این با ۲۲ گل در رده امیدهای استقلال تهران آقای لیگ برتر امیدهای تهران شده بود ، نیز به جمع شاگردان ابراهیم اشکش پیوست.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: