آغاز مجدد پروژه موزه نفت مسجدسليمان

  عصر مسجدسلیمان // پس از سالها وقفه در روند احداث و تکمیل ساختمان موزه نفت مسجدسلیمان، با برگزاری ۳ مناقصه مختلف، روند تکمیل این پروژه بزرگ مجدداً آغاز شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسليمان، مسئول موزه نفت ...

 

عصر مسجدسلیمان // پس از سالها وقفه در روند احداث و تکمیل ساختمان موزه نفت مسجدسلیمان، با برگزاری ۳ مناقصه مختلف، روند تکمیل این پروژه بزرگ مجدداً آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسليمان، مسئول موزه نفت مسجدسليمان در خصوص از سرگيري ادامه طرح گنجينه تاريخي صنعت نفت گفت: اين طرح در دهه ۸۰ آغاز شد كه بعلت برخي مشكلات در چندين نوبت با وقفه مواجه شد.

 

فريد كاوش افزود: با پيگيري هاي انجام شده توسط جناب مهندس هیهاوند مدیرعامل محترم این شرکت و همکاری مدیریت موزه ها و مرکز اسناد وزارت نفت، اعتبار مربوطه تخصیص داده شد و ۳ فقره مناقصه مربوط به این پروژه برگزار و با تعيين پيمانكار، به تازگي عمليات اجرايي با هدف راه اندازي فاز نخست طرح و با تمرکز بر تعميرات ساختمان موزه و بهسازي محوطه ورودي با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت آغاز شده است .

 

لازم به ذكر است ساختمان موزه كه داراي سه بخش اصلي و يك بخش تأسيسات مي باشد با ۴۰۰۰ متر زير بنا در مجاورت پالايشگاه قديمي مسجدسليمان ساخته شده است و تكميل آن، گام اساسي در پيشبرد طرح خواهد بود.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: