آغاز مجدد پروژه موزه نفت مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // پس از سالها وقفه در روند احداث و تکمیل ساختمان موزه نفت مسجدسلیمان، با برگزاری ۳ مناقصه مختلف، روند تکمیل این پروژه بزرگ مجدداً آغاز شد.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مسئول موزه نفت ...

 

عصر مسجدسلیمان // پس از سالها وقفه در روند احداث و تکمیل ساختمان موزه نفت مسجدسلیمان، با برگزاری ۳ مناقصه مختلف، روند تکمیل این پروژه بزرگ مجدداً آغاز شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مسئول موزه نفت مسجدسلیمان در خصوص از سرگیری ادامه طرح گنجینه تاریخی صنعت نفت گفت: این طرح در دهه ۸۰ آغاز شد که بعلت برخی مشکلات در چندین نوبت با وقفه مواجه شد.

 

فرید کاوش افزود: با پیگیری های انجام شده توسط جناب مهندس هیهاوند مدیرعامل محترم این شرکت و همکاری مدیریت موزه ها و مرکز اسناد وزارت نفت، اعتبار مربوطه تخصیص داده شد و ۳ فقره مناقصه مربوط به این پروژه برگزار و با تعیین پیمانکار، به تازگی عملیات اجرایی با هدف راه اندازی فاز نخست طرح و با تمرکز بر تعمیرات ساختمان موزه و بهسازی محوطه ورودی با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت آغاز شده است .

 

لازم به ذکر است ساختمان موزه که دارای سه بخش اصلی و یک بخش تأسیسات می باشد با ۴۰۰۰ متر زیر بنا در مجاورت پالایشگاه قدیمی مسجدسلیمان ساخته شده است و تکمیل آن، گام اساسی در پیشبرد طرح خواهد بود.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: