عصر مسجدسلیمان// فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از شناسایی و استرداد سه میلیارد ریال وجه کلاهبرداریشده به حساب یکی از شهروندان این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ علی عباسی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره برداشت غیرمجاز به مبلغ سه میلیارد ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی موفق شدند این مبلغ را مسدود و به حساب شاکی پرونده بازگردانند.
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان تأکید کرد: کاربران فضای مجازی هنگام انجام تراکنشهای مالی دقت لازم را داشته باشند و از وارد کردن اطلاعات بانکی خود در صفحات جعلی (فیشینگ) خودداری کنند.
https://asremasjedsoleyman.ir/?p=46751











