گزارش عملکرد شش ماهه سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان گزارش عملکرد شش ماهه این مجموعه و عمده فعالیت‌های صورت گرفته را اعلام نمود.   به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ابوذر اسدپور مدیرعامل سازمان آت ...

 

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان گزارش عملکرد شش ماهه این مجموعه و عمده فعالیت‌های صورت گرفته را اعلام نمود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ابوذر اسدپور مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت : آتش نشانی مهمترین بازوی مدیریت شهری در مواقع بحرانی است که در این خصوص شهرداری مسجدسلیمان و کارکنان خدوم آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

 

وی افزود : حفاظت از جان شهروندان در موقع بروز حوادث بر عهده آتش نشانان جان برکف است و به تبع بهره گیری از تجهیزات کارآمد و موثر ، نقش بسزایی بر عملکرد آتش نشانان دارد.

 

اسدپور با اشاره به تعداد حوادث پیش‌آمده در شش ماه اخیر تصریح کرد : از خردادماه سال جاری تاکنون بالغ بر ۷۶۰ عملیات توسط پرسنل تلاشگر آتش نشانی اجرا شد که از این تعداد به تفکیک ۵۷۱ عملیات اطفا حریق و ۱۸۹ عملیات امداد و نجات انجام شد.

 

وی افزود : در ایستگاه آتش نشانی شماره یک، رنگ آمیزی کامل ایستگاه و مخزن و چهارپایه و نقاشی ساختمان و لوگوی سازمان انجام شد همچنین در ایستگاه شماره ۲ ، رنگ آمیزی ساختمان، تعمیر اتاق های ایستگاه و تعمیر و جداسازی فاضلاب در دستور کار قرار گرفت.

 

اسدپور در خصوص اقدامات انجام شده در ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی بیان داشت : خرید و نصب مخزن ۱۲ هزار لیتری و آسفالت ایستگاه از جمله امور انجام شده طی این مدت بوده است.

 

وی اضافه کرد : با پیگیری ویژه دکتر قنبری شهردار محترم یک دستگاه خودروی رنو بعد از ۶ سال از امیدیه به مسجدسلیمان منتقل شد همچنین پیگیری های لازم در خصوص خودروی نیمه سنگین آتش‌نشانی انجام شد که هم اکنون این خودرو در گمرک خرمشهر مستقر میباشد و در انتظار اتمام مراحل اداری جهت دریافت آن می‌باشیم.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد : یکی از مشکلات و دغدغه های مهم کارکنان سازمان طی سالیان گذشته بحث آموزش و کسب مهارت های لازم بود که در این راستا کلاس های آموزشی توسط اساتید مجرب استانی و کشوری برای پرسنل برگزار گردید.

 

وی افزود : برگزاری مراسم ۷ مهرماه روز آتش نشان، شرکت در مانورهای سطح شهرستان ، حضور در دوره آموزشی ایمنی دکتر عبادی استاد بین المللی در کشت و صنعت کارون ، بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ایمنی تهران و بازدید از مرکز آموزش تهران از دیگر اقدامات انجام شده طی مسئولیت بنده در سازمان آتش نشانی بوده است.

 

اسدپور ادامه داد : یکی از دغدغه های اساسی مجموعه مدیریت شهری تأمین امنیت جانی آتش نشانان است که در این راستا تجهیزات جدیدی همچون : البسه ایمنی ضد حریق به نام فایرکیت ، چکمه ضد حریق و سایر تجهیزات و وسایل ایمنی خریداری و در اختیار آتش نشانان تلاشگر سازمان قرار گرفت‌.

 

این مقام مسئول اضافه کرد : اعزام تیم عملیاتی ب مرز چذابه به مدت ۱۸ روز جهت خدمت رسانی به زائران حسینی از دیگر اقدامات مهم سازمان بوده است‌‌.

 

وی ضمن اعلام آمادگی خود جهت تشکیل کلاسهای آموزشی برای کلیه ادارات و نهادهای دولتی شهرستان خاطرنشان کرد : مربیان سازمان با حضور مستمر در مدارس، دانش آموزان را نسبت به موارد ایمنی و مفاهیم آن آموزش می دهند.

 

وی افزود : جا دارد از پیگیری ها و حمایت های دکتر آرش قنبری شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر و توجه ویژه این عزیزان به سازمان آتش نشانی تشکر و قدردانی نمایم.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی در خاتمه بیان داشت : شماره تلفن ۱۲۵ به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان عزیز می باشد تا درصورت وقوع حادثه با این سازمان تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: