پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی مسجدسلیمان در پی افتخار آفرینی ایلیا صالحی پور در مسابقات وزنه برداری نوجوانان آسیا

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، روسای هیات ها و جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان در پیامی افتخارآفرینی ایلیا صالحی پور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را تبریک گفتند.   به گزارش پایگاه خبری عص ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، روسای هیات ها و جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان در پیامی افتخارآفرینی ایلیا صالحی پور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را تبریک گفتند.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خداوند سبحان را شاکریم که در سایه عنایت باری تعالی و همت و عزم راسخِ آقای ایلیا صالحی پور در کسب مدال نقره مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا بار دیگر موجب شد تا برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور عزیزمان ایران افزوده شده و پرچم پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی به اهتزار درآید.

 

درخشش ایلیا صالحی پور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان آسیا بار دیگر نشان داد که جامعه ورزش شهرستان مسجدسلیمان سرشار از استعدادهای ناب است و توجه و نگاه ویژه مجموعه مدیریت استانی و کشوری را به این موضوع میطلبد.

 

اینجانبان این موفقیت ارزشمند را به مردم فهیم شهرستان مسجدسلیمان به ویژه خانواده وی و جامعه ورزش شهرستان صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون جوانان و ورزشکاران شایسته این مرز و بوم را از خداوند منان آرزومندیم.

 

از طرف رئیس اداره ورزش و جوانان ، روسای هیات ها و جامعه پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: