برف روبی و بازگشایی جاده مواصلاتی مسجدسلیمان به شهرکرد

عصر مسجدسلیمان // با حضور ماشین آلات راهسازی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات برف روبی و بازگشایی جاده مواصلاتی مسجدسلیمان به شهرکرد پس از ساعتها بسته بودن مسیر و معطلی مسافران خودروهای عبوری با موفقیت انجام ...

عصر مسجدسلیمان // با حضور ماشین آلات راهسازی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات برف روبی و بازگشایی جاده مواصلاتی مسجدسلیمان به شهرکرد پس از ساعتها بسته بودن مسیر و معطلی مسافران خودروهای عبوری با موفقیت انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، به دنبال بارش های سنگین برف طی روزهای گذشته در کوه و گردنه تاراز که منجر به انسداد مسیر مواصلاتی مسجدسلیمان به شهرکرد شد ،حسب درخواست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا و موافقت علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ماشین آلات راهسازی این شرکت به منطقه مزبور اعزام شدند .

براساس این گزارش، طی این اقدام که در چارچوب عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت انجام شد یک دستگاه بلدوزر D8 ، یک دستگاه لودر ، ۲ دستگاه تریلر کمرشکن و ۲ دستگاه خودروی دوکابین کمک دار جهت اسکورت ماشین آلات به شهرستان اندیکا و کوه تاراز اعزام شدند .

در عملیات مشترک برف روبی و بازگشایی مسیر مواصلاتی عنوان شده که با حضور عوامل اجرایی و ماشین آلات راهسازی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا انجام شد پس از ۳ روز تلاش شبانه روزی بی وقفه و مداوم توانستند مسیر ۱۰ کیلومتری این گردنه ی سخت را بازگشایی و تردد خودروها را بر آن میسر سازند .

لازم به ذکر است با توجه به ورود سامانه جدید بارشی و پیش بینی بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی استان خوزستان، با موافقت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ماشین آلات این شرکت بمنظور بازگشایی مجدد جاده پس از بارش برف در منطقه برف گیر کوه تاراز مستقر و آماده خدمت رسانی و تسهیل در تردد شهروندان می باشند.

همچنین در اقدامی دیگر، با درخواست فرمانداری شهرستان اندیکا و با اعزام یک دستگاه لودر، عملیات بازگشایی مسیر ارتباطی چندین روستای بخش چلو شهرستان اندیکا که براثر بارندگی های اخیر قطع و از بین رفته بود با موفقیت انجام شد .

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: