توزیع ۱۸۰۰ بسته کمک معیشتی میان شهروندان کم برخوردار به همت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  عصر مسجدسلیمان // تعداد ۱۸۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰ ریال به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تهیه و جهت توزیع میان شهروندان کم برخوردار شهرهای مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا به اداره های ک ...

 

عصر مسجدسلیمان // تعداد ۱۸۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰ ریال به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تهیه و جهت توزیع میان شهروندان کم برخوردار شهرهای مسجدسلیمان،لالی،هفتکل و اندیکا به اداره های کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی تحویل شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، این اقدام در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت ، با دستور مهندس هیهاوند مدیرعامل و توسط پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان انجام شد .

طی این اقدام خداپسندانه مقدار ۱۸۰۰۰ کیلوگرم برنج، ۳۶۰۰ لیتر روغن ، ۵۴۰۰ کیلوگرم قند و ۱۲۰۰ بسته چای تهیه و در قالب بسته های کمک معیشتی به ادارات عنوان شده جهت توزیع میان شهروندان کم برخوردار تحویل گردید .

یادآوری می نماید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این و در نیمه نخست سال جاری نیز تعداد ۱۲۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۱۰ ریال را تهیه و به همین طریق میان شهروندان کم برخودار توزیع نموده است .

 

نام:

ایمیل:

نظر: