آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست فرمانداری، رئیس و پرسنل اداره ورزش و جوانان و نواب رئیس بانوان ه ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست فرمانداری، رئیس و پرسنل اداره ورزش و جوانان و نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی مسجدسلیمان در محل شهدای گمنام منطقه نفتک برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، شهروز بهامیریان رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت : امنیت، اقتدار و آرامش موجود در جامعه امروز مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهیدانی ست که جان خود را فدای انقلاب اسلامی کرده اند که این موضوع ایجاب میکند آحاد مختلف مردم به ویژه جوانان و ورزشکاران این فرصت و موهبت الهی را مغتنم شمرده و قدردان خون شهدای عزیزمان باشند.

وی با بیان اینکه هر چه ایران اسلامی دارد مرهون قداست خون شهیدان است، خاطرنشان کرد : جامعه ورزش به پاس بصیرت این شهیدان وظیفه دارند نام و یاد آن ها را زنده نگه دارند.

 

 

.

نام:

ایمیل:

نظر: