مسابقات شمشیربازی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // برای نخستین بار مسابقات شمشیربازی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سارا قنبری رئیس هیات شمشیربازی مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این مسابقات در رشته اپه رو ...

عصر مسجدسلیمان // برای نخستین بار مسابقات شمشیربازی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سارا قنبری رئیس هیات شمشیربازی مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این مسابقات در رشته اپه روز جمعه ۲۳ دی ماه با حضور ۴۵ نفر شرکت کننده از باشگاههای مختلف در بخشهای بانوان و آقایان در رده های سنی : خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برگزار گردید.

وی افزود : کیفیت مسابقات علی رغم همه کمبودها و کاستی ها، نسبتا مطلوب بوده است که امیدواریم با تامین تجهیزات و امکانات مناسب، شمشیربازی مسجدسلیمان صاحب کرسی های زرین در سطح استان و کشور شود.

قنبری با اشاره به مشکلات موجود هیات شمشیربازی مسجدسلیمان و هزینه های بالای امکانات این رشته عنوان کرد : در حال حاضر هیات فاقد پیست شمشیربازی میباشد همچنین بعلت عدم وجود دستگاه داوری، داوری مسابقات با چالش های فراوانی روبروست و عملا امکان برگزاری مسابقات در سطوح بالاتر با این تجهیزات محدود امکان پذیر نیست.

وی در خاتمه گفت : جهت رشد و اعتلای این رشته در سطوح مختلف میطلبد مسئولان نسبت به تجهیز و تامین امکانات و رفع مشکلات موجود این رشته پای کار بیایند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: