پیام شهردار گلگیر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت روز زن

عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر در پیامی، سالروز میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است ...

عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر در پیامی، سالروز میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :

۲۰جمادی الثانی سالروز ولادت با سعادت اسوه طهارت و معنویت، بهانه خلقت ، دخت نبی مکرم اسلام، ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن ، بهانه ای نیک و فرخنده شد تا ضمن تکریم و تجلیل مقام شامخ مادران و زنان میهنمان ، بار دیگر نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی تبیین و تشریح شود.

آثار تربیتی و ابعاد گوناگون شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) چراغ هدایت و الگویی الهی برای تمامی بانوان ایران اسلامی است.

بانوان ایرانی همواره با تاسی از جایگاه دخت نبی اکرم (ص) که خداوند همه فضیلت های خود را در وجود ایشان قرار داده است، نقش خود را به خوبی ایفا کرده و این الگوگیری باعث خنثی شدن هجمه های فرهنگی دشمن علیه بانوان ایرانی شده است.

اینجانب ولادت با سعادت صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز پاسداشت مقام زن و مادر را به آحاد جامعه به ویژه بانوان شهر گلگیر تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، برای تمامی آنان آرزوی سربلندی و توفیقات روزافزون را مسئلت می نمایم.

نام:

ایمیل:

نظر: