دیدار سرپرست فرمانداری و مسئولان شهرستان مسجد سلیمان با مردم نمازگزار در مسجد محله ریل وی

عصر مسجدسلیمان // رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه مدیران دستگاه های خدمت رسان در مسجد منطقه ریل وی مسجد سلیمان با مردم نمازگزار دیدار کردند. براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد هر هفته سه شنبه مسئول ...

عصر مسجدسلیمان // رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه مدیران دستگاه های خدمت رسان در مسجد منطقه ریل وی مسجد سلیمان با مردم نمازگزار دیدار کردند.

براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد هر هفته سه شنبه مسئولان شهرستان با حضور در مساجد پای دغدغه های شهروندان نشسته و شهروندان بصورت مستقیم معضلات و مشکلات خود را بیان کنند.

در این دیدار شهروندان دغدغه های خود اعم از نظافت شهری ،احیاء بافتهای فرسوده، ایجاد فضای سبز، رفت و روب محله ها، ایجاد اشتغال پایدار و…. را بیان کردند.

رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان در این دیدار صمیمی اظهار کرد: حضور مسئولان در بین مردم و اطلاع از درخواست‌ها و مشکلات آنها آثار و برکات زیادی دارد و در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به حفظ ارتباط آنها با مردم و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت‌ها می‌شود.

رضایی فاضل افزود: از مدیران می خواهم عملکردهای مجموعه تحت مدیریت خود را به نحو شایسته ای به گوش مردم برسانند و تلاش کنند تا کاستی‌های موجود نیز با حضور در جمع مردم برطرف شود.

رضایی فاضل تصریح کرد: مسئولان با ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت به مردم در مناسبت های مختلف امید و نشاط لازم را در جامعه ایجاد کنند‌، زیرا هیچ تفاوتی بین دولت با سایر نهادها وجود ندارد و مردم همه را از چشم نظام می‌بینند که در این زمینه اگر کاری انجام شده کار نظام است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود بر تکریم ارباب رجوع توسط ادارات و مدیران تاکید کرد و گفت: مدیران با حضور مداوم در میان مردم از نزدیک مشکلات موجود را رصد و در اسرع وقت رفع کنند.

رضایی فاضل در ادامه به برنامه های دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: دولت مردمی و انقلابی آقای رییسی همه توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار بسته است و انشالله در ماه های آینده ثمره آن را مردم عزیز و شریف کشور و شهرستان خواهند دید.

سرپرست فرمانداری شهرستان اضافه کرد: دولت در شهرستان مسجد سلیمان برای تکمیل پروژه ها برنامه های بسیار مهمی را در دستور کار خود قرار داده است که می توان به تکمیل فرودگاه شهرستان، تکمیل پروژه آب و فاضلاب و…. اشاره کرد که با تخصیص اعتبار لازم در حال انجام است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: