مهروموم ۳ باب کافه و قلیانسرا در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مهروموم ۳ باب کافه و قلیانسرا در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ “حمید رضا بهاروند ” اظهار داش ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مهروموم ۳ باب کافه و قلیانسرا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ “حمید رضا بهاروند ” اظهار داشت: در راستای نظارت و جلوگيري از عرضه و استعمال مواد دخاني در سفره خانه ها و قهوه خانه ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی این فرماندهی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضربتی که پس از هماهنگی با مقام قضائی صورت گرفت؛ ۳ باب کافه و قلیانسرا مهروموم و تعداد ۳۵۰ جام قلیان جمع آوری و به متصدیان نیز تذکرات کتبی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه در راستای مطالبات مردمی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی کماکان در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن، به صورت مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها، نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با متخلفان خصوصاً مراکز عرضه قلیان برابرقانون برخورد خواهد کرد.

نام:

ایمیل:

نظر: