آزادی زندانی زن ۳۱ ساله توسط موسسه خیریه نیک اندیشان زاگرس مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // موسسه نیک اندیشان زاگرس مسجدسلیمان در اقدامی پسندیده زندانی زن ۳۱ ساله را از بند آزاد نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جانمحمد اسدی مدیرعامل موسسه نیک اندیشان زاگرس در این خصوص اظهار داشت : موس ...

عصر مسجدسلیمان // موسسه نیک اندیشان زاگرس مسجدسلیمان در اقدامی پسندیده زندانی زن ۳۱ ساله را از بند آزاد نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جانمحمد اسدی مدیرعامل موسسه نیک اندیشان زاگرس در این خصوص اظهار داشت : موسسه نیک اندیشان زاگرس در راستای اهداف خیرخواهانه خود با پرداخت بدهی زن زندانی ۳۱ ساله ، را از زندان آزاد نمود.

وی ادامه داد : زندانی دارای سه فرزند خردسال بوده و به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی قادر به پرداخت بدهی خود نبوده و به همین علت بیش از یک سال را در زندان سپیدار اهواز محبوس بوده است که با کمک خیرین موسسه نیک اندیشان بدهی وی پرداخت شد و این مادر به کانون گرم خانواده بازگشت.

اسدی در خاتمه گفت : جا دارد از آقای سعید طیبی و خانم شریفی مدیر بنیاد نیکان جهت همکاری در آزادی این زندانی تشکر و قدردانی نمایم.

گفتنی است موسسه نیک اندیشان زاگرس یکی از موسسات خیریه شهرستان مسجدسلیمان است که طی سالیان گذشته اقداماتی در زمینه تهیه و تعمیر کالای خانگی خانوارهای بی بضاعت ، اهدا بسته های مواد غذایی و کمک به بیماران خاص را انجام داده است.

نام:

ایمیل:

نظر: